piątek, 22 lutego 2013

Ogłoszenie

To nie jest niestety kolejny rozdział. I prawdopodobnie długo go nie będzie, jeśli nie wcale. Straciłam po prostu chęć do pisania tego opowiadania, ciągle wpadają mi do głowy nowe pomysły, niemające jednak związku z tą historią. Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Chciałam to pociągnąć. Ale nie dam rady... Z chwilą opublikowania pierwszego rozdziału miałam przeczucie, że prędzej czy później się to zdarzy. Chyba jednak lepiej prędzej. Jeszcze raz przepraszam, liczę, że zrozumiecie.
Myślałam o pisaniu nowego opowiadania, nawet założyłam drugiego bloga, ale uznałam, że to nie jest "to". Trochę jeszcze poczekam, aż wpadnie mi do głowy jakiś pomysł. Oczywiście z bloggosfery nie znikam. Ostatnio nie miałam internetu, przez co trochę się opuściłam w czytaniu blogów, ale w końcu jestem. Powiadamiajcie mnie cały czas o nowych rozdziałach w spamowniku, na pewno przeczytam.To chyba na tyle. 
Nie zjedzcie mnie,
Pralinee. ;*

12 komentarzy:

  1. Naprawdę szkoda, bo opowiadanie zapowiadało się ciekawie i z przyjemnością tutaj zaglądałam :c Niemniej mam nadzieję, że niedługo jednak wrócisz tutaj, albo przynajmniej z nowym opowiadaniem. Życzę dużo weny i pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, wielka szkoda, że zawieszasz bloga, ale rozumiem doskonale :) Będę czekać, aż wrócisz z tym lub innym opowiadaniem. Jeśli wrócisz poinformuj mnie o tym. :) chains-of-fear , coldest-eyes
    Pozdrawiam i weny życzę ;*
    Joy

    OdpowiedzUsuń
  3. ZJEEEEEM CIĘ!
    No wiesz, szkoda, że robisz to mojemu serduszku :C Ale rozumiem, bo w sumie ostatnio mam to samo w związku z moim opowiadaniem. Może nie jest nam pisane być pisarkami? :P Może rzeczywiście lepiej odpuścić, niż pisać bez sensu... Chociaż ja mam taką sytuację, że mam dużo pomysłów na późniejsze etapy opowiadania, a na teraz nie mam żadnych, dlatego głupio mi się teraz poddać.
    Wielka szkoda, bo opowiadanie się naprawdę dobrze zapowiadało, miało potencjał :C Cóż, trzymam kciuki, by jakieś nowe, fajne pomysły wpadły Ci do głowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam masę pomysłów, ale.. To po prostu nie to. Tak sobie myślę, żeby odejść od tematyki Potterowskiej. Ale jeszcze nie wiem, zobaczy się. W nocy pewnie coś wymyślę. xD

      Usuń
  4. Kochana! ;*

    Pisałaś wspaniale, rozumiem, że teraz nie masz weny, coś Ci odeszło.. Ale proszę, nie zniechęcaj się tak szybko, bo pomysł naprawdę jest dobry. Może on musi odstać trochę, żebyś zobaczyła to co ja? Świetną pisarkę ze świetnie zapowiadającym się stylem?
    Liczę na to, że wrócisz do nas :)

    Pozdrawiam,
    Liley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego zawiesiłam, a nie usunęłam. No zobaczymy, może coś mi wróci. Ale jeśli mam być szczera to wątpię. Nie umiem wczuć się w główną bohaterkę, nie wiem, może źle zaczęłam. Może zacznę pisać od początku, jeśli wrócę, nie wiem. Aktualnie mam w głowie koncepcję na kosmitów. xD
      Pozdrawiam. ;**

      Usuń
  5. Zostałaś nominowany/a do Libsten Award, szczegóły na mim blogu : http://zakamarkiistanienia.blogspot.com/. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałeś nominowany do Liebster Award na http://malfoy-issue.blogspot.com/p/l-i-e-b-s-t-e-r.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, szkoda mi, ze trafiłam tu w takim momencie a nie wcześniej.
    Nie mnie chętnie poczekam aż coś się pojawi. :)

    Pozdrawiam, Naive.
    http://magic-of-elementals.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wiem. Miesiąc minął od napisana tego ogłoszenia, a Only ze swoim olimpijskim tempem nareszcie komentuje! Głupotą było zawieszenie tego bloga, wiesz? Wszyscy tutaj go lubili, a Ty takie świństwo zrobiłaś :( Naprawdę to było bolesne XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, niedługo powracam z nowym. Tylko naszły mnie małe wątpliwości.. :(

      Usuń
  9. Witam,
    trafiłam tutaj droga autorko niedawno i musze powiedzieć, że opowiadanie jest bardzo ciekawe, i mam nadzieję, że kiedyś do niego wrócisz...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy